http://www.mediajuice.de/tr/index.php?option=com_c- - ontent&task=view&id=182&Itemid=87
yukarıdaki adreste almanyada taa ne zamandan beri yapılan THE DOME etkinLiinden bahsedilior.
Bu parti oLayı 2009 da türkiyede istanbuLda yaşanıcak.
Bu partide bir sürü yıLdız sahne aLıcak kii bu yıLdız Lardan biride th!!!! sonunda geLebiLiorLar (YaLan haber Fln deiLdr umarım..ama sizde okuyun inanıcaksınız)
..ama 2009 da yukardaki Lnke tıkLaın ayrıntıLı biLgiLere uLasın..!
bu arada biLetLer nerden aLınacak?
Nerde oLucak?
fiyatLar ne kadar oLur?
Bilgisi oLan yazsın ..!
arkideşLr yukarıdki adreste üeLk gerekioki sizLeride bu derttn kurtarp aşşaya kopiş yapdım sitedeki yazıı aLdım uzun ama deer okumaa bence
Avrupa’nın en büyük müzik organizasyonu “The Dome” Türkiye’ye geliyor!
Almanya’nın önde gelen televizyon kanallarından RTL 2 için üretilen ve Sony Ericsson – PlayStation/Singstar ana sponsorluğunda gerçekleşen “THE DOME” ilk olarak Türk televizyon izleyicisi ile buluşacak. Ardından ise dev organizasyon İSTANBUL’da düzenlenecek ve şehre DÜNYA STARLARI yağacak!
Kylie Minogue’dan Anastacia’ya, Rihanna’dan Sunrise Avenue’ya, Tokio Hotel’den Alicia Keys’e bugüne kadar 900’den fazla sanatçıyı bir çatı altında toplayarak “Popüler Müziğin Kâbe’si” sayılan THE DOME’a Türkiye’den MEGA STAR TARKAN ile MUSTAFA SANDAL katılarak Türk müziğini temsil ettiler ve Almanya’yı kasıp kavurdular. 8 Milyon hayranı olan THE DOME´ı şimdiye kadar 58 Milyon kişi TV’den izledi ve 400.000 kişi eğlenceye canlı katıldı. TGM Music ve RTL 2 Televizyonu (RTL Group) işbirliğiyle şimdi bu olağanüstü etkinlik Türkiye’ye gelmeye hazırlanıyor.
2009: THE DOME TÜRKİYE’YE GELİYOR
THE DOME ilk adımda Türk televizyon izleyicisi ile buluşacak ve bu ilk buluşmanın ardından 2009 yılı THE DOME’ın Türkiye yılı olacak. Görkemli organizasyonun Türk televizyonlarındaki ilk gösteriminin ardından dünya yıldızlarını ağırlayan bu Mega organizasyon, ilk kez Almanya’nın dışına çıkarak İstanbul’a gelecek. Bunun için Türk TV´leri ile çeşitli bağlantılar kuruldu bile. İstanbul 2009’de sadece Avrupa’nın en büyük müzik organizasyonu THE DOME’a değil, beraberinde getireceği dünya müzik starlarına da ev sahipliği yapacak.
THE DOME BİR KONSER DEĞİLDİR ÇÜNKÜ;
1) THE DOME heyecanı, gençler arasında partinden aylar önce başlar. Organizasyon biletlerinin yüzde 60’ı line-up (hangi sanatçının sahne alacağı) belli olmadan 3 ay önce tükenir.
2) THE DOME, parti öncesi yayınlanan “Best of THE DOME” dergisi ile de hayranları ile buluşur. Partinin hayranları için özel olarak 100 bin adet basılan ve bu tirajı ile gençlik medyasının önemli yayınlarından olan “Best of THE DOME” kapsamlı bir şekilde pop müzikteki gelişmelerden haber verir, süper starlar hakkında bilgi içerir,
geçmiş THE DOME’ların ilgi çekici olaylarına yer verir ve en önemlisi de bilet kazanabileceğiniz yarışmalar ve sahne arkası pasoları ile starlara yaklaşma şansını hayranlarına sağlar. Hatta çekilişle bir yıldızın özel bir eşyası da hayranına hediye edilir.
3) THE DOME’da parti aslında bir gün öncesinde başlar. Önden yer kapabilmek için gençler, organizasyon yerine bir gün öncesinde gelip, konaklamaya başlar. Ortalama 15 bin kişinin katıldığı partidekilerin en az yarısı bir gün önce THE DOME’ın kapısında buluşurlar. THE DOME parti öncesi kapıda biriken gençler için premier bir parti düzenler ve gençlerin bekleyişi çok daha keyifli geçer.
4) THE DOME, parti başlamadan bir saat önce ise benzerini ancak Cannes’da ya da Oscar’da görebileceğiniz bir KIRMIZI HALI heyecanına sahne olur. Bodyguardların güvenliği sağladığı kırmızı halı geçişinde kapıda biriken gençler, seslerini hayranı oldukları sanatçılara duyurmaya, onları daha yakından görmeye çalışırlar. THE DOME’ın kırmızı halısının farkı ise ünlülerin sadece yürüyüp içeri girmemesi. THE DOME starları en büyük sırlarını burada basına ve hayranlarına fısıldar ardından ise bir eşyasını hediye eder!
5) THE DOME, starların evidir, onların evlerinde düzenlediği bir parti yeridir. Katılanlar ise onların davetlisidir. Bu nedenle THE DOME’da en az beş konserde görebileceğiniz kadar ünlü, sadece üç saat içinde sahne alır.
6) THE DOME, parti sonrası double cd olarak hayranları ile buluşur. Albüm, sadece RTL II show’unda çıkan hitleri değil, aynı zamanda güncel müzik listelerinde bulunan parçaları da içerir. Avrupa’da satışa sunulan CD’ler bugüne kadar “THE DOME Vol. 7” derlemesi çok satarak altın, “THE DOME Vol. 12” ve “THE DOME Vol. 14” ise platin değerini kazandılar. Dokuz milyondan fazla satan albümler bu büyük başarının belgesi.
7) THE DOME partisinin sonrası düzenlenen AFTER SHOW partide yıldızlar, hayranları ile sohbete başlarlar. Fan’lar, bu partide hayranı olduğu müzik starına sorular sorabilir, ondan kendisine özel cevaplar alabilirler.
THE DOME heyecanı ve büyüsü sadece parti alanında yaşanmaz. Yıl boyunca gençler, THE DOME’a özel oylamalara, sahne arkası özel haberlere, fotoğraflara, cep telefonu melodilerine ve grafiklere olağanüstü rağbet gösterir. Bu yoğun ilgi etkinliğin olduğu gece ile sınırlı kalmayıp, daha sonra da sürekli bir şekilde devam eder.
9) THE DOME, sadece gençleri eğlendirmekle kalmaz. Günlük yaşamda da onları yalnız bırakmaz. THE DOME, C&A ile özel bir Moda koleksiyonu ortaya çıkarttı ve iki dev marka doğrudan gençlere hitap ederek çok iyi bir sinerji yakaladılar. Tüm Almanya ve Avusturya´daki mağazalar sonbaharda satışlara başlanan koleksiyona olağanüstü ilgi yıl boyu devam ediyor. Bunun yanı sıra “Kim en iyi giyiniyor” sloganı altında düzenlenen kampanya içerisinde en şık giyinen genç, AFTER SHOW Partisi’ne davet edilerek ödüllendiriliyor. Bu kampanyaya gençler fotoğraflarını cep telefonları aracılığı ile gönderip katılım sağlıyorlar.
10) THE DOME, elbette sanal dünyada da gençlerle birlikte. THE DOME’un sahne arkası olayları internette
http://www.thedome.de adresinden canlı olarak yayınlanır. Bu muazzam eğlencede Webcast´a pop idolleri geldiklerinde hem sahne de hem sahne arkasında görülebilir. Bu arada her bir etkinlikte “
www.thedome.de” adresinde 2 Milyon civarında sayfa izlenimi kayıt edilir. Canlı yayının yanında THE DOME hayranları, starlar ile chat yapma imkanını bulur ve özel fotoğraf galerilerine ulaşırlar. Show’dan önce veya sonra hiç fark etmez,
http://www.thedome.de adresinden internet kullanıcıları her istediklerine ulaşırlar.
Mega etkinlik THE DOME’ın gençlerde yarattığı heyecanı ifade etmek için olağan üstü bir yetenek gerek. THE DOME nefes kesici teknik olanakları ve tam 3 saatlik canlı programı ile dev bir eğlence.
1997 yılında doğan ve yılda 4 kez hayranlarını büyülemeyi başaran THE DOME’ın bir diğer özelliği ise bildiğimiz konserlere benzememesi. THE DOME aslında starların evi konumunda ve oraya gençleri de misafir edip, beraber eğlenceli saatleri geçiriyorlar. TGM Music Proje sorumlusu ve MMGE CEO´su Zafer Ertem’in ifadesi ile: “Starlar parti yapıyor ve sen de davetlisin”
Eşsiz bir ışık gösterisi organizasyon boyunca en ince ayrıntısına kadar mükemmel bir şekilde planlanmış program akışını destekliyor. Bu Mega-Gösterinin prodüksiyonunda bir hafta süreyle tam zamanlı 400 çalışan emek harcıyor.
THE DOME’a Avrupa gençliğinin güveninin en açık göstergesi ise biletlerin %60’ının line-up (hangi şarkıcıların geleceği) henüz açıklanmamış olmasına rağmen ön satışta 3 ay öncesinden satılması.
Teknik olarak da THE DOME olağanüstü yetenek gerektiren bir gösteri: 210 ton ekipman ve 2,1 milyon watt ışık kapasitesine sahip 200 hareketli ışık ve 16.000 metre kablo ile günümüzün en modern ışık teknolojisini kullanıma sunuyor. 120 kilowatt ses performansıyla müzik seyirciyi coşturuyor.
Yayının kaydı için 14 kamera eşzamanlı olarak çalışıyor, hatta dış çekimler için de helikopter kullanılmakta. Bunun haricinde 130 güvenlik görevlisi gerekli emniyeti sağlamak üzere görevlendiriliyor.
CEO Zafer Ertem, “THE DOME´ın ilk yurtdışı aktivitesi Türkiye’de olacağı için çok mutluyuz. Çeşitli ülkeler tam iki sene boyunca araştırıldı ama Türkiye’nin eşsiz güzelliği ve coşkulu gençleri bizleri çok etkiledi” dedi.
İstanbul’un diğer Avrupa şehirleri arasından seçilmesinde Türk müzik kültürünün öneminin altını çizen Ertem, Türkiye'nin organizasyon için mükemmel bir ortama sahip olduğunu ve birçok Avrupa ülkesinin Türk gençlerini kıskandığını söyledi.
TGM Music Proje sorumlusu, “THE DOME bir dünya markası olduğu için bütün sanatçılar bu sahneye çıkmak için sıraya giriyor ve kim daha çok gençleri eğlendirecek diye birbirleriyle yarışıyorlar” dedi.
Ayrıntılı Bilgi için:
MediaJuice Media Group Europe
TGM Music Türkiye
M. Serdar Korucu
PR Research & Development Türkiye
Basın sözcüsü
eMail:
s.korucu@mmge.de Cep: 0090.536.519 25 14
MediaJuice Media Group Europe
TGM Music Turkiye
Ayten Bezci
Executive Assistant
Email:
a.bezci@mmge.de Cep: 0090.532.549 16 86
MediaJuice Media Group Europe
TGM Music Almanya (Merkez)
Zafer Ertem
CEO
Tel.: 0049.89.125 90 290
Fax: 0049.89.125 90 291
eMail:
management@mmge.de Hakkımızda:
TGM Music bir MediaJuice Media Group (MMGE) üyesidir.TGM Musicsanatçılara, plak şirketlerine ve müzik alanındaki organizatörlere danışmanlık yapmaktadır. Plak şirketleri ile ortak projeler üzerinde çalışır ve kapsamlı uluslararası dağıtım için zekice piyasa stratejileri geliştirir.
MMGE, medya ekonomisi alanında bir proje geliştirme ve danışmanlık şirketidir ve merkezi Münih´tedir. Bilinçli bir şekilde Alman bilgi birikimini Türkiye´ye ithal etmek esas hedef olacaktır ki mevcut akış ve prosedürleri daha da iyileştirip kullanılmayan piyasa potansiyelleri ve değer kazanım zincirleri kazanılabilsin. Diğer yandan Türkiye´den gelen potansiyel projeler için uluslararası sahnelere giden yolu açarak yardım ediyoruz ki bu platformlarda da başarı elde edebilelim. MMGE gurubunun uzun yıllara dayanan tecrübesi mevcuttur ve bilhassa danışman olarak önemli kişilerin işbirliğine sahip. Bunun arasında önde gelen Sayın Jochen Kamlah, Michael Bischoff ve Regina Weber. Sayin Kamlah uzun yıllara dayanan Almanya’nın en büyük Film Prodüksiyon şirketi Constantin Film AG´de yönetim kurulundaydı ve şimdiye kadar birçok Hollywood prodüksiyonunu gerçekleştirdi. Sayin Bischoff ise ProSiebenSat1 Medya grubunun eski lisans uzmanı ve avukatıydı. Bayan Weber ise Almanya’nın en ünlü koreograf ve menajer olarak birçok Müzik ilgili projesine imza attı. Bunlarin arasinda MTV Almanya da bulunmakta. MMGE’nin altı bireysel çalışan işletme bölümleri bulunuyor. Bunlar, "Turkish German Mainstream" (Türk-Alman Anahattı) anlamına gelen TGM başlığı altında faaliyet göstermekteler. Zafer Ertem MMGE’nin CEO´su ve tüm bölümlerinin proje sorumlusudur.
RTL2 Almanya Münih merkezli şifresiz Televizyon şirketidir ve RTL Group´a aittir. RTL2’nin özelliği, dinamik bir Televizyon şirketi olmasıdır ve gençlere hitap edecek programlar ve olağandışı formatlar yayınlamaktır. The Dome programı ile on seneden fazla kesintisiz olağanüstü izlenme rekorları kırmakta ve Universal Music ile senelerin stratejik partneri olarak faaliyet göstermektedir.